(48) 500 278 746
 
Koszyk jest pusty

Czy produkty są nowe ?

Tak, produkty są nowe i pochodzą bezpośrednio od importerów.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję ?

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym uKrisa mają gwarancję jakości oraz gwarancję producęnta.

Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?

Płatności prosimy kierować na konto 

P.w. "SCREAM"

Krzysztof Kobuszewski

Popień 15

95-063 Rogów

mBank

Nr rachunku: 09 1140 2004 0000 3502 5511 8104

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym uKrisa.eu są automatycznie przyjmowane ze statusem Oczekujące, które następnie w ciągu 24 godzin są przez pracownika przyjmowane do realizacji wraz ze statusem W realizacji. W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu kilku dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach sklep internetowy zastrzega sobie termin realizacji zamówienia do 10 dni roboczych.

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?

Tak, oczywiście sklep internetowy umożliwia płatność przy odbiorze. Wówczas wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję „Za pobraniem”. Wyjątek stanowi sytuacja w której zamówienie przekracza kwotę 1.000,00 zł. Wówczas wymagana jest wpłata na konto zaliczki w wysokości 50% wartości zamówienia, a pozostała kwota płatna jest przy odbiorze.

Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?

Zamówione produkty są wysyłane do Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania na koncie naszej firmy pełnej kwoty zamówienia.

Co w przypadku, gdy zamówiony produkt jest w danej chwili niedostępny ?

Wówczas na podany w Formularzu zamówienia adres email Klienta, zostaje wysłana informacja o niedostępności produktu oraz o planowanej dacie pojawienia się produktu.

Czy kwota końcowa zamówienia jest powiększana o koszty dodatkowe ?

Nie. W sklepie internetowym uKrisa.eu Kwota do zapłaty jest ostateczną ceną brutto, a koszty wysyłki są stałe i wliczone w wartość końcową zamówienia.

Przy zamówieniach powyżej 150,00 zł wysyłka gratis.

Przy wysyłce zwykłej Pocztą Polską cena wg stawek poczty polskiej.

Całkowity koszt płatności to koszty zamówienia towaru powiększone o koszty wysyłki.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów ?

Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru po uprzednim skontaktowaniu się z firmą P.W. "SCREAM" przez skrzynkę mailową   w celu uzgodnienia daty odbioru.

Co w przypadku, gdy nie otrzymano zamówionego towaru w określonym terminie ?

Należy upewnić się, iż podany na stronie sklepu czas realizacji zamówienia rzeczywiście minął. Każdorazowo o wysyłce Klient jest informowany otrzymując wiadomość email na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej. Przed kontaktem z Nami, należy dokładnie sprawdzić, czy owa wiadomość nie została przeoczona lub przypadkowo usunięta przez pocztowe filtry antyspamowe. Jeżeli informacji potwierdzającej wysyłkę nie ma (a czas realizacji zamówienia minął) lub w przypadku gdy taka wiadomość została dostarczona, lecz mimo tego przesyłka nie dotarła, należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą na e-mail

Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty ?

Tak, firma P.W. "SCREAM" wystawia fakturę VAT na życzenie Klienta, po ówczesnym przesłanu wszystkich potrzebnych danych do faktury. Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.

Masz pytanie, napisz !

Z miłą chęcią odpowiemy na nurtujące Cię pytania.

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w ramach naszej witryny stosujemy pliki COOKIES
Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzasz się na użycie plików cookie